21+3 teyiz. Haftalardır ellerim şişiyor uyurken uyandığımdada ağrı ve acı oluyor açıp kapatırken doktorum mineral eksikliğinden demişti soda vs içiyorum her gün ama. Fayda etmiyor bu sorunu yaşayıp bir şey uygulayıp geçmese bile en azından hafifleten oldu mu ?