2 gün önce şişlikle farkettim ama 1 haftadır uzun süreli oturduğumda yada yürüdüğümde ağrı oluyordu. Son 2 gündür sağ bacağıma bile vuruyor ağrısı. Perşembe kontrolüm var doktora söyledim bakarız demişti olabiliyor vs tarzında konuştu. Vajina dış kısım sağ dudak şiş ve ağrıyor çatı ağrısı bacak ağrısı hatta düşünmekten midir nedir midem bulanıyor. Ben artık normal doğum yapmaktan vazgeçmek üzereyim moralim çok bozuk ağlamak istiyorum bıktım sorunlardan doğurmak istiyorum daha 32 haftalığız 2 ay nasıl geçecek bilmiyorum isyan etmek istemiyorum sağlıkla gelsin inşallah bebeğim ama çok yoruldum…