A12_S07 Kızlar 6 gün oldu normal dogum yaptm 1Dikişlerim arada tatlı tatlı kasınıyor neden acaba bakımına nemli kalmamasına dikkat ediyorum 2- Toparlayıcı korse taksam sorun olurmu ?