Bizde 14+2 deyiz . Başım ağlıyordu sürekli tansiyon düşüklüğündenmiş . Haftaya kontrolümde doktorumla konuşacağım. Düşüklük çok zararlı değil diye biliyorum ama yinede dikkatli olmak lazım bayılıp düşmek vs size ve bebeğinize zarar verebilir. İlerleyen aylarda yatış pozisyonu da tansiyon düşüklüğüne sebep oluyor diye biliyorum. Mutlaka doktorunuzla ilk fırsatta görüşmenizi tavsiye ederim 🌸