Merhaba arkadaşlar, bugün ikindin geçmeyen ağrılarım oldu duşa girdim geçer mi diye hafifledi fakat kasılmalardan ve ağrıdan endişe ettiğim için takipli olduğum hastanenin aciline gittim. Açıklık var mı diye kontrol etmeleri gerektiğini söylediler hafta daha erken doğum tetiklenirse diye korktuğumu söyledim yapmasanız olur mu dedim ama açıklığı başka türlü anlayamayacaklarını söylediler kabul ettim. Açıklık yoktu. Nst de kasılmalar sık görünüyordu ama endişe edecek bir şey olmadığını söylediler serum taktılar idrar testi istendi temiz çıktı. Daha sonra taburcu edildim lekelenme su gelmesi olursa gelmemi söylediler gece 11 de evime geldim şu an kahverengi lekelenmem oldu. Acaba vajinal muayeneden dolayı mı olmuştur yoksa nişan mıdır emin olamadım. Bu haftalarda vajinal muayene olup lekelenme yaşayan var mı acaba? Gece geç geldiğim için yeni bir şeyler yedim gitsem de bir şey yapılmaz diye sabahı bekleyim dedim. İlk doğumum sezeryan oldu. Sabah doktoruma gideceğim. Sadece bunu yaşayan var mı danışmak istedim