Nezahat12 Kızlar bugün tansiyonum 15 7 çıktı yüksek tansiyon için nelere dikkat etmem lazım bilen var mı
Semmraa Nezahat12 magnezyum omega bunlara dikkat et vücudunda eksik olmasın tuzsuz diyet bol bollll su ve hafif yürüyüşler nabız kontrolü için stressiz hayat düzenli uyku 😴
Hayat31 Nezahat12 kaç haftalık hamilesin? Alt çok iyi. Üst biraz yüksek. Ben kendim hipertansiyonun. İlaç kullanıyordum hamilelikte ilacımı değiştirdiler. Seninde öyle devam ederse doktorunun ilaç yazması gerek
Bestelim Yaa benim de bugün 13 10 oldu nabzımdan 130 falandı doktora gitmedim ama çok korktum perşembe kontrolüm var soracağım bi