Ecemp1610 Kubra-1997 kafanı şu şekil rahatlat bak doktora gitmişsin hiç bir problemin yok elinde sonunda bebek sahibi olacaksın o yüzden rahat bi şekilde adetten iki günde bir ilişki ama amaç illa bebek olsun diye değil eğlenmene bak 👀 olacaktır bir iki aya
Kubra-1997 Kızlar sizce nasıl adetin 2.günü verdim Doktor bi sorun yok dedi ama iite anne olmak isteyince saçmalayabiliyorum ☺️
biranne__ Kubra-1997 biraz, kafanı rahat bırak madem bişi yok belkide çok kafaya takmaktandır bazılarında öyle oluyor çünkü ben çok gördüm öylesini
Kubra-1997 Ecemp1610 aynen çok şükür takıntı gibi oldum her ay gebelik testi kullanmaktan ve olumsuzluğu beni yoruyor malesef