Miraggio unisex, çünkü erkek de duyuyorum ben bu isimde. Ama asla komik filan değil güzel bir isim bence. Sadece sanki böyle ay isimleri bir özelliği varsa yani ne bileyim, Nisan ayında doğum olursa, veya anne babanın tanışma - evlilik yıldönümü ise, hamilelik haberinin öğrenildiği ay ise anlamlı oluyor yoksa sanki manasız kalıyor gibi geliyor bana.