Evet sonunda hayalini kurduğum hikayemi anlatabilirim 🌺 tam 40+6 gün bekledigim oglumu 5 gün once kucağıma aldım 🌺
Sabah 8 gibi hafiften adet sancısı gibi başlayan ağrılarımı vurdumduymazlıga vererek birazda icimdeki korkuyla 12ye kadar kimseye haber vermedim 12den sonra artik biraz siddetlenince hastaneye gidip yatisimi yaptilar. Sanci odasinda refakatcim annem vardi yanimda son ana kadar. Akşam 6ya kadar hersey iyiydi acilmam 8 santime ulasmisti sancilarda yeterliydi annemle konustuk gulduk sancimi cektim cokme plates hareketlerimi yaptim hemsireler bile bu sanciya bu kadar pozitif olmamı tebrik etti. Tek sorun bebegin basi asagi yukaridaydi yani biraz ikinmam gerekiyordu. Benim icin en zor kisim buydu. Yatagin kenarina comelip ikiniyordum o sirada sancilarimin geriledigini farkedip suni sancı taktilar. Isler biraz değişti benim pozitiflik biraz bozulmaya basladi yine de annem sagolsun iyi ki yanımdaydı sogukkanliligi sayesinde surekli belime ayaklarima masaj yapmasi sayesinde kendimi koyvermedim ikinmaya devam ettim sanci geldikce. 22.00a kadar bu sekilde cabaladim ve dogum basladi. Ebeler ve doktor o kadar iyi ve tatlilardi ki cok yardimci oldular 🙏 biraz bagris cagris aci derken 22.55te oglusumu kucagima verdiler bebek ciktigi an hersey geciyor diyorlar ya kesinlikle dogru butun agrilar o anda geciyor ama iki dakika sonra dikis atma islemi baslayinca o aciyi hissetmedim diyemem bu baya aci vericiydi o sirada bebek koynumda oldugu icin onunla ilgilenerek unutmaya calistim🌺 sonuc olarak 5 gunluk minik bir prens sahibiyim🌺 dikisler biraz yuruyusumu zorlastiriyor evet ama pansumanimi duzgun yapiyorum bir kac gune toparlayacagimdan eminim🌺 hic korkmayin herseyi oluruna birakin hersey guzel oluyor 🌺🌺 biraz uzun oldu kusura bakmayin Allah isteyen herkese bu duyguyu yasatsin tum gebişlerimizi bi avazda yavrusuna kavustursun 🌺