Suhiss haftadan selamlar bu sabah 10.30da uyandim 13.30a kadar kipirdamadi cok korktm cnku normalde ck hareketlidir koştur koştur doktora gittim cok sukur hersey yolunda dedi. Simdi de tepiniyor uyutmuyor :( Hamilelik cok zormus bi yerde rahat edemiyorum otururken hep pozisyon degistirmem lazim kalkmak zor sürekli tuvalet ihtiyaci. Ellerim uyusuk ayaklarim sis. Herseye ragmen sonunu düşünerek kendimi oyaliyorum. Anneme yengeme falan sorduğumda ben o kadar zorlanmadim kolaydi diyorlar bi ben mi boyleyim sizin nasil geciyor
[silindi] Suhiss ben de 24 haftalığım.normslde de çok hareketli değil ama bir gündür hiç kıpırdamıyor.normal mi bilmiyorum beklicem ben de
aslhnkrts9 Suhiss 30 olduk zorlanmaya başladım hareketlerim kısıtlandı oturamıyorum yatamıyorum kalkamıyorum çok tuhaf daha çokta ağırlaşmadım sadece kısa mesafe yürüyebiliyorum çevremdeki herkeste sen iyisin dio
MadameNoire Suhiss benimde zor geçiyor 32 haftalik. Ablam ile annemin rahat geçmiş ama benim bünye zorlanıyor..
Aysemm44 [silindi] Benimde aynı kıpırdamıyor bugün hiç 24+3 haftalığı normal heralde internete 18 saat uyuyorlar yazıyor
Melson20 [silindi] 28ci haftadan sonra her gun hareket etmeli, ondan once bazen etmeyebilir ama iciniz rahat etmezse doktorunuza yine danisin
Aysemm44 [silindi] Cukolata falan yeseydin yada tatlı bi içecek ben şuan içiyorum bakalım nolacak genelikle ben 2-3 defa öksürünce kıpırdar onuda deneyecem
[silindi] Aysemm44 bugün azcık kıpırdadı.en azından ben burdayım dedi.bizimkiler biraz tembel sanırım yapcak yok
Suhiss 28e kadar sürekli hareket olmuyor o yuzden icinizi rahat tutun ama benm durumumda artik 7/24 hissediyoruz gece uyku arasinda bile duyuyorm hareketlerini dolayisiyla bi saat bile dursa insan tedirgin oluyor