Patito__ Sevdacakir 5. Haftada git cnm soyle soyleyeyim normal de beta 2000 civari kese gozukuyor ama bazen gorulemeyebiliyor ozamanda sitrese giriyor insan oyuzden betanizi hesaplayin 4000 olunca gidin derim.
225834zey Sevdacakir 5.haftada kese görülüyor Kalp atışını ise 6-7 haftalar oluyor benimki 6+3 de duyulmuştu
Sevdacakir @Haticeburak06 ben bugün sadece kan vermek için gidecektim doktor dedi ki ultrason la bakmadan tahlil veremem neyse baktı 4 haftaliktan az gebelik dedi keseyi gördü ama normaldir değil mi
Sevdacakir @Bbgmsc bence biraz daha bekle canım çünkü daha kesin sonuç alırsın normalde ben de bakmayacaktim ama doktor bakalım dedi betadan takip ediyordum ben sadece
YagmurrrB Sevdacakir betayı kaça kadar takip ettiniz? Ben geçen hafta kesemi gördüm beta da 4000 küsürdü önümüzdeki hafta doktor çağırdı betaya da bakmadım bida baksam mı acaba bi kan verip
Bbgmsc Sevdacakir haklısınız ama hiç kontrole gitmedim daha, bir sorun var mıdır diye aklımdan geçiyor 😕
Sevdacakir @Bbgmsc o zaman sen bilirsin canım ama kendini kötü hissetme sen yine de iyidir bebeğin ALLAHİN izniyle 🥰
Gmzince1222 Sevdacakir Ben 3.5 haftalıkken gitmiştim görmüştük keseyi. Bence ultrasona göre de değişiyor