TugbaGeyikli Arkadaşlar merhaba 8+5 haftalık hamileyim ama kanama oluyor doktor yerleşme dedi.Ama hapşırdıgim zaman bile kanama oluyor normal mi?
Emineyakar TugbaGeyikli bende olmadi oyle bsey 9 haftaligim bi 7. Haftamda oldu oda dusuk tehlikesi cikti
MelekAnnesi52 Bizde 9+2 haftalığız ilk kanama 6+1 de oldu ikincisi 9+1 de ama çok az bir kaç damla ilkinde kanama bölgesi var demişti kontrolde düzeldigini herşeyin gayet iyi olduğunu söyledi doktor 9 haftada gelen kana bi anlam veremedi düşük riski devam ediyor demekki dedi Progestan kullanıyodum şimdi bir de haftalık iğneye başladık
MelekAnnesi52 Adet dönemi gelince de kan gelebilir vs diyenler oluyor ama mantıksız geliyor oda bana çünkü iki kanama arasında 20 gün var 😳