OYKUmom Bebegimsu350 bende 31 haftalığım sağlık ocağı çağırdı sadece rutin kan kontrolü için sonra birsey kalmıyor ileriki haftalar dada sona doğru çatı muayenesi olur
Bahar1 Bebegimsu350 herhangi bir test yapılmıyor benim ikinci gebeliğim 34 haftada nst başlıyor. 2hafta da bir iniyor kontroller 35.hafta sağlık ocağı son izlenimi yapılıyor.
busduuk1914 Bebegimsu350 bugün tam 31 olduk. Son gittiğimde doktoruma sordum çatı muayenesi dahi yapılmayacak bundan sonrası doğurmak test falan kalmadı şükür
fundatlas Bebegimsu350 perşembe 32 olacağız doktora gitcem sanırım nst yapacaktı yada 34te mi yapılcak tam anlamadım geçen sefer. Yapılırsa söylerim
Mervesrsy Bebegimsu350 sağlık ocağına son kez tahlil vermeye gidersiniz 34ten sonra nst çekiliyor 2 hafta arayla gidiyorsunuz 36 37 den sonra zaten her hafta muayene :) birde çatı muayenesi var 37 veya 38 de