Derinnmom rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Sırtını iki yastıkla destekleyip Emzirme yastığın var İse onun la çok rahat oluyor emzirmesi kuzum Tutmuyor diye biberonu dayatma ağzına. Benim oğlum 17 gün yoğun bakımda kaldı sağdım yolladım biberonla verdiler çocuk geldi memeyi tutmuyor kendi mi paraladım bide çok tazzilkli geliyor du sütüm yavrumda haklı idi o kadar uğraştım ki 3,4 gün sonra tuttu çok şükür biberona hiç gerek kalmadı kaşıkla şırınga ile ver memeni teklif et sürekli bebeğin vakumlaması ile makina kıyaslanamaz bile inan ki bide vücut bebeğin ihtiyacı kadar bir süre sonra adapte oluyor makina sürekli sağım yaptığında tamamen boşalmayınca mastite çeviriyor Memeyi reddetsede sürekli teklif et inşallah