zhdcck Merhaba hanımlar, kızımız olacak nasipse sizce hangi isim daha güzel? :) Alya , Lilya ve Duru arasında gidip geliyoruz
251211 zhdcck biz 23+5 olduk ama hala belli değiliz ama kız olursa Duru ismini düşünüyoruz 🫠 Akça isiminide çok seviyorum ya bakalım ama Duru bi başka ya
zhdcck 251211 3babynur aslında ben de ikisine sıcak bakıyorum cinsiyet belli olmadan önce kız olursa Duru koyarız diyordum sonra Alya ismini duyunca bi ikilemde kaldım:)
zhdcck Suhiss aynen en çok önerilen isimlerden biri duru kız için benim de cok hoşuma gidiyor önceden beri bakalım :) amin inşallah nerde varsa sağlıkla gelsin 🤲🏻
zhdcck meelooss ben daha 21deyim fakat başka hosuma giden bir isim olacağını zannetmiyorum bayağı bir baktım önerilere o yüzden alya ve duru arasından sececeğim büyük ihtimal :)