merylii_ 3.Trimester döneme yeni giren ve daha önce girmiş olan arkadaşlar neler yaşadınız ya da yaşıyorsunuz, hangi belirtiler arttı hangileri azaldı, bizi neler bekliyor, gelin konuşalım…
MorKelebek54 merylii_ bende ilk tremisterdada belirti felan yoktu. İkinci tremistirdada yoktu simdide yok. Ama ah o sirt agrisi uattigin uerde sirtim agiruo 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ bi yastik almak sart oldu mecbur aldim 😂
merylii_ Bilenler bildiklerini söylesin, bilmeyenler bilenlere sorsun. Mesela ben bi durumumu hemen söylüyorum; yatağa yattığım zaman bir anda kıpır kıpır etmeye başlıyor, hareketleri önceki haftalara göre çok daha belirgin ve sert, bazen gıdıklanıyorum.
Aslitk34 merylii_ aynı benimde öyle yattığımda başlıyor bazen hafif bazen sert hareketler yapıyor. :) 27+1 iz. Ayak altlarım da ağrı var benim cok pek yatamıyorum ondan mı bilmiyorum bide pelvis kaslarım ağrıyo cok bacak araları vajinaya yakın yer çok şükür baska bir şikayetim yok şimdilik:)
merylii_ Aslitk34 benimde alt bacaklarımın arkaları kramp girmiş gibi ağrıyor yürürken acıyo ya senin de öyle mi
Aslitk34 merylii_ tam orası değilde bacak arası kısmı cok ağrıyo baskıdan sanırım :( yatıp kalkarken canım yanıyo
Tubtubi Karnım bir anda büyümeye başladı. Ve nefes nefese kalmaya başladım. Bebek hareketlerini daha sık hissediyorum ve şiddeti de arttı. Ellerim ve ayaklarımda az da olsa şişlikler başladı
Tubtubi merylii_ sabah kalktığımda ellerim şiş oluyor ama gün içinde geçiyor ayaklarımda çok ayakta kalırsam şişiyor
merylii_ [silindi] ay inşallah benim de ara ara şişiyor ama geçiyor gün içinde özellikle suyu her zamankinden az içersem daha çok şişiyorum, yüzüm özellikle de gözlerim çok şişiyor, ağlamış gibi
merylii_ Aslitk34 şu ağrılar olmasa hamilelik çok iyi bence magnezyum kullanıyor musun ben kullanıyorum az da olsa hafifletiyor
merylii_ [silindi] var bazen ben çok kötü oluyorum, valla doktor bi ilaç verdi ama içmiyorum çünkü midemi bulandırıyor, maden suyu içiyorum, elma, salatalık çok iyi geliyor, ılık süt iyi geliyor ama laktozsuz
merylii_ Aslitk34 doktorun mı yazdı ben kendim alıyorum doktorun yazdığı fayda etmedi sordum doktoruma kendim başka marka aldım bundan memnunum iki marka denedim ikisi de doktorun yazdığından iyi geldi, demir ilacını fa öyle kendim alıyorum
merylii_ [silindi] sadece gece değil ki yemek yiyorum yarım saat sonra sanki üç gündür lokma yememişim gibi midem gurulduyor Allahtan kilo almadım fazla