ilknursahin Selam kızlar nasipse inşallah 3.sezeryanımı 26 şubatta olacağım ameliyat esnasında tüplerimide bağlatmak istiyorum.Rica etsem tüplerini bağlatanlar tecrübelerini yazabilir mi ? Ağrı sancı çok oluyor diyorlar korkuyorum .
3babynur ilknursahin hakkınızda hayırlısı olsun bı arkadaşım kazayla 3. Hamile kalmıştı pskolojisi bozuldu araları çok az olucak diye çocuk istemiyorum dedi ve baglatti.. sonrasında karın bölgem şiş kaldı adetlerim düzensiz oldu diyodu bilemiyorum tabi .. Yaşınız kaç ? Konuyla alakasız sordum kusura bakmayın neden bağlatmak istiyorsunuz ?
ilknursahin 32 yaşındayım artık düşünmüyoruz eşimle ortak kararımız aslında çevrem de bağlatan kişilerde var sorunsuz geçenlerde var .Sorunlu sıkıntılı olan da ama kesin bağlatacağım.