3babynur Serapjjj herkesin bünyesi ve ameliyatı farklıdır.. sezeryan sayısı arttıkça riskleri de olur . Ben de 3 sezeryan oldum ama benim 1de 2 de 3 de zor geçti çünkü bünyem hassas ağrı esigim düşük ve çok nazliyim 😄🤷
Bebegimsu350 Serapjjj ikinci nasıldiiii benim ikinci olcak korkuyorum özellikle ilk kalkıştan yürümekten
3babynur Serapjjj haklisniz sizi çok iyi anlıyorum . 3. Sezeryandan dolayı uykularım kaçtı nasıl gecer ne olur iyileşir miyim diye düşünmekten kafayı yiycektim.insallah güzel gecer sezeryaniniz korkmayın güzel düşünün güzel olsun ✨