Rmysa_123 Arkadaşlar ikinci gebeliğim şehir hastaneleri sezeryana girmeden sonda takıyorlar mıs benim ilk sezeryanimda sonda takilmamisti devlettin yarı özelinde yapmıştım sonda taktırmak zorundamiyiz ?
Busraakay_26 Rmysa_123 bende şehir hastanesinde yaptım beni hazırlayan ebe hemen takmıştı anlık birşey zaten
Gamzeramo Rmysa_123 ben doğuma girmeden önce takıldı cok cok hafif bi ağrıydi doğumdan snrada çıkardılar hissetmedim bile
Rmysa_123 Serapjjj anladım benim ilk doğumumda sonda yerine sezeryan kesigimin en ucuna torba takmıştı ne kadar pis kan attığımı görmek icin onu biliyorum onun için sordum sonda takilmamisti bana söyleyen olunca bı sormak istedim
Bsrmhmt Devlet hastanelerinde genellikle doğumdan önce takılıyor 6 saat sonra çıkarılıyor benim ilk gebeliğimde öyle olmuştu takarkende çıkarırkende hiç bi acı hissetmedim