063806 Doğuma son 16 gün kaldı 2.sezaryenim .Hem heyecan hem korku var .2 çocukla hayat nasıl çok merak ediyorum 🤭🤩🤩
Ceylan3 Bende 36+2 oldum ve 3.cocuk😁 normal dogum olunca nezaman gelecegide belli olmuyor iki normal dogum yapmamaa ragmen cook korkuyorum ne yasiyacagimi bile bile doguma gitmek zor gercekten
063806 Ceylan3 evet ne yaşayacağını bilmek zor oluyor ,ilkte bilmeye bilmeye geçip gidiyordu ☺️ 3 çocuk maşallah ben 2 de tamam inşallah bu hamilelik çok zor geçti 😂
Ceylan3 Benim bir kızim bir oglum var kizima kizkardes olur belki diyr cok istemistim ama rabbim nasip etmedi erkek bebeğim oan bi cesaretle oldu ama nasip.degilmis sağlıklı olsun da napalim gerisi onemli değil artık 😁☺️
063806 Ceylan3 öyle tabii ki sağlıklı olsunlarda yine bir kız varmış,benim 2 erkek olacak 🤭 şükür erkek hep istiyordum ama sadece evde çok kavga koşma olur mu ki diye bir tedirginim😂