bbaby44 Kakasını yutup yutmadigini ben nst den ya da ultrasondan göremem. Tabiki risk artiyor , bebeğin doğması için 42. Haftaya kadar yolu var ,sende bir anda gelecek gibi duruyor şimdiye kadar hiç işaret yoksa ,dedi. Şu saatten sonra hareketlerini takip etmem daha da önem kazandı. Takip etmemi istedi. Ben risk almak istemediğim için pazartesi ye sezeryan randevumu aldım geçen haftaki pazartesi den ,1 hafta içinde gelmek isterse normal doğum istiyorum ama hala ses çıkmıyor bizimkinden. 4 gün kaldi sezeryana…