İyi geceler kızlar ovulasyon testiyle yumurtlamamı bulup değerlendirdik yaklaşık 4 gündür arada kramp oluyordu ve kendimi rahatsız hissediyordum gebelik belirtisi gibiydi aynı dün 10.gündü kan tahlili verdim ama hcg 0 çıktı çok şaşırdım yani gebe olduğumu düşünmüştüm reglimE az kaldı acaba hiç mi umut yok gebe değilim değil mi 🥺