shtngstr Kızlar merhaba dünden önce bulantım vardı gece çok afedersiniz istifra ettim bir de ishal olmuşum. Sabahina geçti bir şeyim yoktu bugün tekrar bulantım oldu istifra yok aşırıda değil bulantı ama tedirgin oldum. Gıda zehirlenmesi mi acaba diye.. doktoruma mesaj attım dikkat et bol sıvı al dedi ama yine de tedirginim sizin başınıza geldi mi bu haftalarda bulantısı olan oldu mu?
Brlgry shtngstr bende 34 haftalığım bu haftada 2 kere istifra ettim. mide bulantılarım oldu Bende korktum çok zehirlenmekten sma doktorum normal dedi bol su iç dedi uzuuun zamandır böyle bir şey yaşamamıştım 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
shtngstr Brlgry bende çok tedirginim gerçekten her yedigimden şüphe ettim kendimi suçladım. Tuhaf bir bulantı iştahım da azaldı zaten zehirlensen anlarsın dediler ama bilemedim ya
Brlgry shtngstr aynen iştah azalmasıda var 2 gündür bulantım yok şuan çok hafif bazen oluyor normaldir herhalde bilmiyorum valla bebek hareketleri iyi ise sıkıntı yok 🙏