Kızlar ilk gebeliğim zordu baya kanamalı geçti 22 haftalıkken ölü doğum yaptım ardına ikizlerim oldu 8 haftalık kalpleri durdu sonrasında rahimde perde olduğunu öğrendik ameliyat oldum şimdi 9 haftalık hamileyim ve çalışıyorum bulantılarım çok fazla tansiyonum düşüyor aniden kanama alanım vardı fakat dışa çıkan bi kanamam olmadı şükür ayaktayım sürekli çalışırken heyet raporu almak istiyorum devlet hastanesinden bu şartlarla alabilirmiyim daha önce alan varmı özelde olur