aysnozclk Kızlar merhaba.22+5 haftalık hamileyim.Ayaklarım felaket şişti ve topuklarima kadar vuruyor ağrısı.Benimle aynı sorunu yaşayan var mı ? Çözüm önerileriniz neler ? 🥴
byzyldz aysnozclk bol su içmek, ödem attırıcı ayak egzersizleri ve bol bol dinlenmekk youtubeda videolara bakabilirsiniz ayak için
Bulutsevdasi aysnozclk tansiyon takibi yapar mısın? Ve ayaklarınız havada uyuyun tuz tüketmeyin. Ama şişlik için erken. Bir tansiyon takibi yapın bence
Boncukk123 aysnozclk çözümüm yok canım 🥹 bende aynı sekılde bir kaç haftadır var 27+3 olduk hamd olsun ama sımdıden yüzük çıkardım ben ellerim ve ayaklarım dolma gibi oldu
influsmom aysnozclk normalde vücudunuz çabuk ödemleniyorsa normal ben öyleyim mesela ama yine de su tüketimi ve günlük hareketinizi arttırın aynı zamanda özellikle siyah çay ve kahve tüketimini bırakın ben böyle yaparak biraz olsun hafifledim ☺️
aysnozclk Bulutsevdasi Tansiyonum normal seyrinde bi sıkıntı yok çok şükür ama yine de takip ederim tabii ki
aysnozclk Suhiss 22 ve 27 haftalar arasında başlarmış ayak şişmesi.Doktorum varis çorabı kullanmamı önerdi.İnşaAllah faydası olur 🥴
Suhiss aysnozclk bana da varislerim icin önermişti dunya para verip aldim giyemedim cunku külotlu corap şeklinde almisim sakin siz de ayni hatayi yapmayin 😅
Hypenia aysnozclk kovaya su ve buz at 20dk ayağını tut içindegeçiyor kesin çözüm ♥️ ben hep öyle yaptım geçmiş olsun🙏🏻