Kızlar 2iz gebeliğim var bugün sabahtandır sağdaki bebeğim sağ göğsümün altına geliyo top yapıyo kendini vala göğsümden daha çok oluyo canımı acıtıyo ovalıyom rahat bırakıyo 1 yarım sat geçiyo yine aynı ama yok oturdumu aynısını yapıyo neden acaba 32 haftamdayım ağrımda yok korkuyom öyle yapınca birde buhafta hareketleri çoğaldı sanki