Nezfar Lütfen yardımcı olurmusunuz. Doğum belirtileriniz kaçıncı haftada başladı? Ve nasıl oluyor? Ben 34+5 haftalığım hiç belirti ağrı falan yok, çok heyecanlanıyorum ve korkuyorum🥺🥴
Alesh Nezfar 39+2 de cok afedersiniz ishal olmustum. Aksamina suyum gelmisti. Anneminde dogumlari baslayacagi zaman ayni olurmus. Belirti mi bilmiyorum ama bende boyle olmustu
Keliff Benimki 37.ci haftada belirtileri gosterdi şuan 38 haftadayiz hep adet sancısı gibi ağrılarım var
sakinanneee3 Nezfar eee daha çok erken merak etme nasıl bi gecede hamile kaldıysak bi günde de doguruyoruz sakin ol😂
evremy0 Nezfar ben böyle dedikten bir gün sonra kasılmalarım başladı kendime nazar değdirdim 🙈 sonra erken doğurcam diye çok korktum Şuan 36+3 1 günde aniden düzenli kasılmalar başladı yavaş yavaş kısalmaya başladı süresi sanırım böyle böyle başlıyor
Nezfar sakinanneee3 öyle gerçəkdən ama ben daha önce bir gebelik yaşadım ve maalesef 26 haftada çocuğumu erken doğumla kaybettim. Allah hiç kimseye yaşatmasın 🙏🏻 o yüzden çok endişeliyim
Nezfar evremy0 Evet öyleymish, ben sadece hep okuyorum nette falan 29 hafta sonra yalancı sancı falan oluyormuş bende olmayınca endişelendim🥺
evremy0 Nezfar bende hiç yaşamadığım için aslında yaşıyormuşumda farkında değilmişim belki sizde değilsinizdir 1 günde aniden düzenli olmaya başlıyor 36. Hafta başladı benim . Kasılma yani karnın sertleşmesi bebeğin yumru gibi toplanması oluyor bu durumu yaşıyor musunuz ? Bebek içeride sanki kendini geriyor gibi
Keliff Nezfar hiç endişelenme canım seninki daha var Allah’ım hepimizinkini sağlıkla kucagimiza versin inşallah
evremy0 Nezfar o yaşadığınız şey kasılma işte benim düzensizdi sonra birden düzenli olmaya başlıyor vücudu doğuma hazırlayan bu kasılmalar