Seldahilal Edaacar-ozkan bende bugün 20 haftalık oldum çok nadir hisediyorum snaki yada ben anlamıyorum bağırsak hareketimi yoksa bebek hareketimi bilmiyorum bence çok normal
pamuk34_ Edaacar-ozkan ben 25 haftalıkken hissettim kilom olduğu için hissetmediğimi söyledi doktorum bazen hissedilmeye biliyor birde ilk gebelik ise
pamuk34_ Edaacar-ozkan yani ilk gebelik olunca anlaşılmıyormuş bazen ben hatta bebekte sorun var heralde diye hastaneye gitmiştim ağlaya ağlaya 🥹😅