Mervekus2402 Kızlar 15. Haftada bebeğimi hissetmeye başlamıştım valla o zamanlar daha çok hissediyordum resmen. 1-2 haftadır hissetmiyorum. Hareketleri artması gerekirken neden azalır yada durur ki? Normal mi bu?
Lumlum Mervekus2402 ben 16+2 deyim hala hissedemedim. Bi hissettim gibi düşündüm ama sadece bir kere oldu. Belki ilk hareketi yanlış hissetmişsinizdir ya da bebeğin kasları vs çok gelişmiş olmadığından çok kuvvet uygulamadığı için hissedemiyorsunuzdur Kontrolünüz ne zaman
Ozgednc Mervekus2402 beybi bende aynı senin gibi 15de pıt pıt hissediyor gibiydim 18 oldu yok 19 oldu yok 20 oldu yok çok şükür 21 olduk hissetmeye başladım şimdi :)
Lumlum Mervekus2402 içinizi ferah tutun iyidir Allah’ın izniyle. Dayanamıyorsanız da kontrole gidin bi bakın istersiniz