Dilek_95 bilgeeS Salam, sosis, sucuk, az pişmiş et ve yumurta yenmemeli düşüğe sebep olan bir madde taşıyorlar kesin olucak diye bir şey yok ama tehlikeye atmaya değer mi? En azından 5. Ay’da falan çok canın çekerse azıcık yersin ☺️
_almirasmom Cerenglr nıye ben her sabah salamsız sucuksuz kahvaltı yapmıyorum doktorum çiğ yemedin surece sorun yok dedı
Ysmnasl Dilek_95 düşüğe sebep olan şeyler gıdalar değildir. Düşüğün ana sebebi çocukta bir tür anormal gelişimden kaynaklı genelde hastalık olarak nitelendiren bebekler anne rahmini kabul etmediği için düşer . Bunu doktorlarda söylüyor . Gıdalar buna sebep olsaydı herkes aç gezerdi. Gıdalar çocuk gelişimini etkiler ki sizin bir günde almanız gereken et süt bakliyat meyve ne varsa herşeyi dozunda ve iyi pişmiş yenildiği sürece sorun olmaz.
myavocado KuzeyinAnnesi10 şanslıymişsiniz çok şükür bir şey olmamış, ama ne yazık ki olmayacağı anlamına gelmiyor. Özellikle toksoplazma bağışıklığı olmayan gebelerin dikkat etmesi gerekiyor,salam sosis sucuk yememeye.
Dilek_95 Ecem0635 Hayır yumurta her gün yenmeli az pişmiş olan yumurta yenmemeli. Az pişen yumurtada Salmonella bakterisi oluyor.
Hulo2105 bilgeeS doktorum bana yasak koymadı ama işlenmiş paket gıdaları yememen lazım tabi dedi. Sosis salam yemiyorum yesem de çok nadir ayda 1 kere. Ama sucuk yiyorum pişiyor diye. Bence aşırıya kaçılmadığı sürece ayda 1-2 kere sosis yenilebilir.
Aysnr11 bilgeeS Bir çok kez yedim valla ne yalan söyliyim çiğ yemiyoruz sonuçta pişiyor iyice sosis 😄 hatta şuan canım çekti yarın yesem mi acaba 🥹
Elifecemom bilgeeS normalde canımın her çektiğini yeme tarafıyım tabi abartmamak şartıyla ama benimde canım epeydir kumru istiyor ve içindeki işlenmiş gıda miktarı fazla olduğu için ben yememe tarafıyım 5 aydır direniyorum😄
Blackkcat bilgeeS ben yedim,ama asla yenmez işlenmiş gıdalar,dikkat edin nefsinizi körlemek adına tadına bakın yine
Gkygz bilgeeS normalde pek canım çekmez ama hamileliğim başından beri o kadar çok canım kumru ve Ayvalık tostu çekiyor ki anlatamam 🤦🏻♀️ ama içinde işlenmiş gıdalardan bolca olduğu için yemedim. Bir doğurayım eve geçmeyi bile beklemeden hastaneye getirteceğim 😅 takıntılı gibi çıkmıyor aklımdan
Cerenglr _almirasmom o sizin tercihiniz normalde dahi yenmemesi gereken neyle yapıldığı içinde ne olduğu belli olmayan gıdaların hamilelikte kesinlikle tüketilmemesi gerektiğini savunurum her zaman herkesin kendi tercihi bu süreçte özellikle sağlıklı beslenmek önemli .
Dilek_95 Ecem0635 Doktorunuz söylediyse bilemicem benim doktorum da az pişmiş kesinlikle yeme dedi içimize sineni yaparız artık🤗
_almirasmom Cerenglr valla kızımdada ne varsa yedım o zararlı bu zararlı dedıler ama masallah sapa saglam dogdu hıcbırsey olduguda yok ayrıca bu kadar kasmamak gerekır kımın canı ne ıstıyrosa yemelı saglıksız beslenınce aptal falanmı doguyo ?