Bende bundan 3 4 yıl önce gitmiştim muayene etti beni ve 1 saat bizimle konuştu sana tüp bebek yapmam boşuna paranı verme dedi zayıfla kendiliğinden olacaktır olmazsa görüşelim dedi bende çok motive oldum açıkçası ve o gazla 3.5 ayda tam 21 kilo vermiştim ve sonuç hamile kaldım