27.haftadayım. Bebeğin gelişimi dahil her şey rutin normal gidiyodu. Şekerim yoktur zaten tahlillerde hep normal çıkıyor diye yaptırmak istememiştim, doktorum ısrarla önerince ehh yaptırıyım bari dedim ve sonuç:GEBELİK ŞEKERİM VAR. İnanamadım ve çok üzüldüm. Ama yaptırmasam öğrenemeyecektim. Bence mutlaka yaptırın, inşallah temiz çıkar tabii ama aksi durumda önlem almış olursunuz