Anladığım kadarıyla doktor hatası sebebiyle hastanede bebeğiniz, şifasını bulup inşallah kavuşur size bir an önce ama mutlaka düşün peşine o doktorun gerekirse dava açın şikayetçi olun normalde ısrar etmek ne demek önemli olan sağlıklı kucaklamak değilmi, çeksin cezasını göz ardı etmeyin belki sizden önce birilerinin başına geldi ve kimse ses çıkarmadığı için zarar vermeye devam ediyo insanlara bilemeyiz ama hakkınızı arayın mutlaka