Mrvbltn Merhaba plesenta previa olup doğum yapan var mı? 36 haftalık alırız dediler ameliyatı zor mu?
Twochildren Mrvbltn kanamam oluyordu ama düzeldi çok şükür sadece normal doğuma engel korkma Allahın izniyle bişey olmaz
Ebrarcansu01 Mrvbltn bende plasenta previa geçirdim bitişikti sonradan yukarı çıkma ihtimali var doğum yaptım çok şükür sağlıklı güzel dusunun güzel olsun 😊
EMUK Benim de plesanta previa marjinalist, şuan 26. Haftadayım iki gün önce doktora gittim hala yukarı çıkmamış, bu konuda tecrübesi olan var mı?
gizem-cbn EMUK bende marjinalim 38+6 oldum henüz gelen giden yok bebeğin başı kanala yerleşmiş plasenta bebeğin arkasında kalmış dedi doktor. Bekliyorum ama sezaryen de olabilir sancım olmazsa 🥲
Mrvbltn Benim 30. Hafta çıkması zor gibi duruyor dendi tam kapatmamış oyüzden bu riski dahada azaltıyor yani kötünün iyisi gibi yorumlandı
Mrvbltn SsSsevil bende bir kere tek leke oldu. İlçede oturuyorum perinatolojiye gitmem önerildi ama ben doktorumdan memnunum çok kararsızım doğumu nerde yapmam konusunda
gizem-cbn Mrvbltn perinatoloji riskli gebelik bölümü sadece bide ona görünün tedaviyi daha iyi bilir ilaç falan başlar belki o yüzden demişlerdir doktorundan memnunsan değiştirme zaten
Mrvbltn gizem-cbn marjinal dediğiniz şey tamamen kapatmamasımı? Bana sadece plesenta previa dendi ama sağ alt yan duvarda dediler
EMUK gizem-cbn Ne güzel sağ salim kolaylıkla olur doğumunuz inşallah, benim 2. Gebeliğim ilki normaldi yine öyle olsun istiyorum ancak 34 e kadar çıkabilir dediler bekliyorum.☺️
EMUK Mrvbltn marjinalist sizinki gibi yani yakın ama tam kapatmıyor, totalist ise tam kapatma oluyor.
Mrvbltn gizem-cbn peki kaç haftaya kadar bekliceksiniz bana 36. Haftada alalım dediler bene beklemek istiyorum
gizem-cbn Mrvbltn ben şu an 38+6 oldum zaten hiç kanamam olmadı 40. Haftaya kadar bekleyelim dedi doktor
Mrvbltn Twochildren inşallah bende kanamada yok şuanlık sadece erkrn doğum riski ve doğum sırasında kan kaybı olabilir denmesi korkuttu. Kendi doktorum sakin aslında ama bi kere devlet hastahanesindeki doktora gittim o çok korkuttu
Twochildren Mrvbltn korkma bol bol dinlen ayakta çok kalma dua et iyi olur hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah
EMUK gizem-cbn kaç ayrı doktora gittim hiçbiri dinlen yat demedi ben de burda okudum hep dinlenilmesi söylenmiş, bana sadece ilişki yasak dediler o kadar, zaten çalışıyorum şuan dinlenmem pek mümkün değil
gizem-cbn Mrvbltn inşallah çıkar hele ki totalis değilse çıkması daha kolay siz dikkat edin dediğim gibi uzanıp dinlenin ayaklarınızı yükseltin bi bayan secdeye gidip beklemenin de baya etkisi olduğunu söylemişti