Merhaba kızlar. 17 aylık evliyiz ve yapılması gereken herşeyi yaptık. Bir defa çatlama iğnesi oldum fakat gebelik olmadı. Ben de bir araştırma içerisine girdim ve çok farklı bir ürün karşıma çıktı. Ürünün amacı spermi servikse yakın tutmaya yarıyor. Aşağıya ürünün resmini ekliyorum. Anladığım kadarı ile ürünü vajinaya takılıyor ve spermi içine boşaltıyorsunuz. O ince borudan sperm akarak servikse yakın bir yere gidiyor.Böyle birşey duyan veya deneyen var mı?

