mihre26 vermedi yatış aslında bugün doktora gittim nst de sancılar yüksek çıkıyor yatış yapabiliriz dedi ama sonra vazgeçti en geç 1 haftaya dogurursun dediler stres bu süreçte beni çok yordu erken gibi geliyor hala doğum için bir yandan da sürekli hastanelere gitmek bizi çok yordu 10 dan fazla açıklık muaynesi olmuşumdur