Kelebek1_ Kızlar yeni doğan bebekle kaçıncı gün uçuş izni var yaşayan arkadaşlar yazarsa bir sorun oldu mu falan çok sevinirim doğumdan sonra evime dönmek istiyorum ne kadar erken dönersem o kadar iyi benim için
Birmucize Kelebek1_ kızım 3 aylıkken uçmuştum öncesi için kulak zarına zarar verir muhabbeti yapmışlardı o yüzden bekledim ama bi kere uçakta 40 günlük bebek gördüm
Ayysseee Kelebek1_ ben kızım bir buçuk aylıkken yaptım yolculuk herhangi bir sıkıntı olmadı,inişte ve kalkışta emzirdim kulağı tıkanıp rahatsız olmasın diye o kadar
Kelebek1_ Birmucize ya aslında uçabilir raporu ile uçaklar alır yazıyor internette 7 günden sonra ama doktorum da kalkış ve inişlerde emzirmen gerekir demişti basınca karşı yaşayan birinden duyarsam içim rahat edecek yani ben en erken ne zaman gidebilirsem o zaman gitmek istiyorum
Ayysseee Kelebek1_ bizde herhangi bir rapor vs istemediler sadece bebek için bir ücret veriyorsun 200 TL gibi mesela o kadar
Kelebek1_ Ayysseee anladım benim daha da erken uçmam gerekiyor yine bi çocuk doktoruyla görüşeceğim uçmadan ama tecrübeli biri de yok sanırım yazan olmadı henüz