Yeni1gebelikkk Gebelikte reflüsü olup nasıl bir yol izlediniz ? Bugün doktora gittim şurup verdi iyi gelir dedi de pek iyi gelmedi düzenli kullanınca mi etki eder bilmiyorum. Neler yiyip içtiniz ve ya başka neler yaptınız?
Sunaaltunbag Bende var baharatlı yiyecekler yemiyorum bide yatmaya yakın da bir şey yemiyorum sakız cigniyorum o iyi geliyor mideme yastık önemli dik olmalı yatınca bide yemekten sonrada bir süre dik oturmak lazım bunlar iyi geldi şurubu almadım ben.