zahis merhaba, 33+1deyim ve karnım iki gündür inanılmaz sertleşti :( benzer durum yaşayan var mı acaba? devlet ve özelde takipliyim doktorlarım farklı şeyler söyledi.
Aysedmr zahis merhaba aynı durum bende de oluyor 36 haftalığız 34 de kontrolde söyledim olabilir bebek büyüyor rahmin büyüyor normal dedi nst de güzel çıkınca herşey yolunda dedi 😇
sgndgr zahis 2 gün önce gittim doktora aynı durum bende de var söyledim yalancı sancı bunlar eğer yarım saat aralıklarla düzenli şekilde geliyorsa haber ver demişti diğer türlü sorun yok için rahat olsun sadece dediğim süreyi takiple dedi
Hatice--- zahis 33+5 25 haftasından bu yana oluyor kontrolüm var 10 güne kadar nst ister büyük ihtimalle
edaes 32+6 yım bende de aynı durum var özellikle iki gündür akşamları karnım çok sert ve bebek hareket edince ağrı giriyor bilmiyorum normal mi tedirgin oldum ben de
zahis edaes hemen hemen aynıyız acaba normal bir durum mu inşallah öyledir :) bir de ben çok kilo almadım acaba karnımın gerginliği o yüzden olabilir mi diye düşündüm
zahis edaes birisi normal beklediğimiz bi durum, bol su içip dinlenmelisin dedi. diğeri biraz panik yaptı beni :( medikal yatış vericem sancın var diye ama tekrar kontrole gidip nstye girdiğimde sancı çıkmadı
edaes zahis sancı çıkmadıysa sıkıntı yoktur inşallah canım benim de perşembe günü kontrolüm var söyleyeceğim bakalım magnezyum kullanıyor musun azaltıyor diyorlar
edaes zahis evet evet aynıyız umarım normal birşeydir insan tedirgin oluyor ama 🤷🏻♀️ Bebek büyüdüğü için de olabilir daha sert oluyor hareketleri gerilmeleri. Yani umarım öyledir herşey normaldir 😊
zahis Aysedmr nstde sancı çıkmamasına çook sevindim ikisinde çıkmıştı benim çok korkmuştum 🤭 inşallah böyle sorunsuz geçer 🌸
Hilalblgn Aysedmr bende bu gece itibariyle 33 hafta oluyorum aynı kasılma sertleşme iki üç haftadır oluyor ilk defa gideceğim nst ye kaçıncı hafta da alıyorlar.
zahis sgndgr yaa yarım saat olayını bilmiyodum ona da dikkat edeyim teşekkür ederim 🌸 çoğu kişide olduğuna göre normal bi durum içim rahatladı ☺️
sgndgr zahis evet başta bende korkmuştum 37. Haftadan sonra ise 10 dakikada bir düzenli olursa gel demişti aklınızda bulunsun yine 🐣
170420 33+4teyim iki gündür karnım sertleşti bebek sanki hareketi azaldı yarın sabah kontrolüm var insalah birşey çıkmaz soracam doktoruma
170420 Krispiim16 zahis çok şükür bir sıkıntı yok noalmis bu haftalardan sonra sadece sancım çok sıklaşirsa hemen gel dedi birde ultrasonda acilmam var mı onda baktı ilk defa böyle birşey duydum erken doğum riskin de yok dedi
170420 Krispiim16 zahis çok şükür bir sıkıntı yok noalmis bu haftalardan sonra sadece sancım çok sıklaşirsa hemen gel dedi birde ultrasonda acilmam var mı onda baktı ilk defa böyle birşey duydum erken doğum riskin de yok dedi
zahis Hilalblgn bazı doktorlar 36dan sonra alıyorlar ama benim doktorum 33de nst istedi. değişiyor sanırım