251211 senemeser0 ayy aynıyız 🫠🫠 bende 23+5 genelde gece yatarken ya da bişeyler yeyip yattıktan sonra çok sert olmasada hafif hissediyorum gün içinde hissedemiyorum
Suhiss O haftalarda zaten ck az hissedilir tatli bisey yiyip yan yatip dinleyin bikac saat surebilir ama eder
senemeser0 Ben normalde hissederdim bir defa da olsa gün içinde ama sanki bugün hiç hissetmedim yada ben farketmedim biseyler de yedim çikolata dahil ama inşallah gece biraz hissederim içim rahatlar