37.haftadan selamlar. 1 haftadır uyku falan hak getire. Doğuma 6 günüm kaldı doktor 26.sına gün verdi o zamana kadar zaten dayanamıyorum ama keşke diyorum uyusam uyuyarak geçirsem bu günleri ama malesef uyku yok. Sola dönsem sanki kaşığımdan karnımın sıkıstırıyormus gibi hissediyorum. Oturarak uyumaya çalışıyorum ama öyle de rahat edemiyorum mecbur kayıyorum aşağı doğru böyle 10 gündür yarı uyur yarı uyanık idare etmeye çalışıyorum . Sizde durumlar nedir