MomsE 3438FG hayırlı olsun sağlıkla büyüsün. Nişan veya suyunuz geldi mi? Geldikten sonra mı sezaryen oldunuz
3438FG MomsE Çok teşekkür ederim. Nişanım 10 gün öncesinden gelmişti ama sancım yoktu. Sancım olsaydıda sezeryan olacaktım. Dün Planlı oldu yani sezeryan 💐
MomsE 3438FG benim ne nişanım geldi ne suyum ne de sancım var 🤷🏼♀️ yarın sezaryen olacağım. 38+6da ben de acaba erken mi diyorum hiçbir belirtim yokken doğması..
Gloria06 3438FG tebrik ederim 💓🧿🧿 uygun olduğunuzda odaya geçtikten sonraki sürecinizden bahsedebilir misiniz? 🙏
3438FG MomsE Yok yok hayır. Benimde hiç yoktu sancım falan. Bence tam zamanı sizinde. Benimde 39.haftada geldi