Merhabalar.
Bandırma’da gebelik takibi ve doğum için doktor araştırıyorum. Aylin Akşan ve Ahmet Uysal’ı duydum ama bu doktorlar hakkinda tecrübesi olan var mı?Normal doğum olsun istiyorum bir sıkıntı olmadığı sürece, o yüzden sezeryan yanlısı olmaması önemli benim için. Önerilerinizi alabilir miyim?