songul123 Vera4706 günde 3 tane 200 lük kullanıyorum. 8 tane birden nasıl içecekmişsin ki çok ağır gelmezmi
Pnrmhmmd Vera4706 evet kullanıyorum canım 12 haftalıkken kanamam oldu sonra kahverengi lekeye döndü fitil olarak kullanıyorum 14+1 olduk hala kahverengi leke oluyor
Vera4706 Doktor bana 8 saate bir iç dedi bebeğin kesesini görmedim daha haftaya gel mutlaka dedi bu süreçte yolculuk yasak dedi ama ben bugn yolculuğa çıktm taziyemz vardı sizce kötü mü yaptm çıkarak
Busrakrkmz28 Vera4706 bende otobüs yolculuğu yaptım döndüm ve bir gün sonra kanamam oldu ondan kullanıyorum ama sen madem çıktın yolculuğa gittiğin yerde ayağını dik ve yat inşallah bişey olmaz
Duygucan Uzun ve otobüs yolculuğu değilse sknti yok. Çünkü uzun sure oturmamaniz gerekiyor. Ben de daha 5+3 um mecburi yolculuk yapmam gerektiğinden doktorum sadece uçak veya özel araçla gidebilirsin dedi.
Lale_41 Bende kullandım hamileliğimin ilk haftalarında ama yutmadım bazılarına iyi gelmiyormuş alttan fitil olarak kullan dedi doktor bi sabah bi akşam yatarkenkullandım geçer Allah’ın izni ile ama kendine dikkat et şükür biz 6 aylık olduk bile🤗🤗🤗
Ezgisu 3.5 aylık hamileyim bende kullanıyorum altyan 200 lük tedbir amaçlı ilk çocuk bizimkisi . Sizinkisi ?
MelekAnnesi52 Vera4706 bende 6 haftalık dan bu yana kullanıyorum 😔 kullanmaya da devam etcez gibi 😔 bi 6.haftada bi 9.haftada kanama oldu 😒
Duygucan Vera4706 ara ara durup yürü demişti bana doktorum özel arabayla gideceksen sende öyle yap ozaman. İnsallah bi sorun olmaz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Eda_01 Bnde 10+2 haftalığım 7. Haftamda kanamam ve lekelenmem oldu hala da içiyorum 3 aylık olana kadar içmem lazımmış.
Aselime_ Bende kullandım 3 aylikken kanamam olmuştu o yüzden vermisti doktorum alttan fitil olarak kullan dedi daha etkili olur dedi.