Alaska97 Bebek hemşirelerine eşim bahşiş vermişti ve ekstra ilgilenmişlerdi. Aynı şekilde bende tatl, kurabiye almıştım benimle ilgilenen hemşirelere. İkinci oğlumda yine bahşiş verdi eşim ve küvezde kaldığı için bebeğim yine tatlı vs almıştım hemşirelere hatta onlarda bana emzirme sırasında meyve getirmişlerdi ☺️ ilk doktoruml ikinci doktorum Farklı ilkine hediye almamıştım. Ama ikincisine 40 kontrolüne gittiğimde kelebek buket yapmayı planlıyorum. Hem çok şık çok değişik duruyor hemde ömürlük. Diğer türlü çiçek vs alsam solar gider istemedim