Liyamm1 Merhabalar kizlar,bugun detayli ultrason günu idi herşey çok iyi çok şükür 🙏🏻 Sadece biraz zayif oldugunu soledi 481 gram ve boyu 27 cm sizin o haftalarda boyu + kilosu ne kadar idi? Tesekkür ederim 💕
Nil00 Liyamm1 bizimde 22+1 de 441 gramdi sanırım ama benimki kız erkekler kızlara göre daha iri oluyor sanki
Liyamm1 tatlibebegim_ maşAllah bana biraz zayif dedi dinlenmem gerektigini soledi ole alirmiş kilo ://
tatlibebegim_ Liyamm1 evet ben hep dinleniyorum ağır iş yapmam ondandıe belki ama doktor genetikde oluyo dedi anne babanın ortalama kilosu oluyo dedi
Liyamm1 Nil00 MasAllah 🥹 evet ole normalde bana dinlen dedi ama ben agir bir sekilde korona geçirdim 2 hafta istahim hiç yoktu az da olsa biraz yedim belki o yuzdendir diyorum insAllah alir simdiden 🥹
Tugce48 Liyamm1 22+0 da 525 gr 27 cmdi bence üzülmeyin doktorun ölcümünden bile degerler degişiyor. Protein agırlıklı beslenin demir alımına dikkat edin hemen kilosu artıyor🥰
Liyamm1 tatlibebegim_ bende agir is yapmiyorum ama hep ayaktayim uyuyamiyorum erken kalkarim gece de geç yatarim biraz yavaslamam lazim galiba 🥹 Genetik olabilir diye gormustum forumda zaten esim zayif bende biraz kilo var ama bu hamilelikte kilo verdim dahada almadim 🙃
Aseliimmm Liyamm1 22+5 mi 6 mi neydi 512 gr 28 29 cm demişti detaylı ultrason çeken doktor kilosu az boyu iyi normal dedi kendi doktorum kilosu normal boyu uzun dedi 🙂
Liyamm1 Aseliimmm MasAllah kiz mi oglan miydi? 🥹 Boyu iyi dedi sadece bir tık zayif nasil kilo alir dedim hurma muz vs yok dedi seker’e donusur dedi az yiyebilirsin dedin ama aslinda bebek kilo almasi için bol dinlenme uyku dedi benim yapmadigim yani 🤣🥹
Aseliimmm Liyamm1 kız canım bebeğim bende çok dengesiz besleniyorum ve uyuyamıyorum aslında tamamen genetik birde bazen bebekler çok alır az alır vs anne rahminide bağlı ölçümler net değil benim ilk gebeliğimde çok net hatırlıyorum 33 haftalıkken 32 gözüküyordu 1700 1800 gr di sonra toparladı sonuç olarak doğumdan önce 3.300 ölçtüler 3.800 doğdu gibi gibi daha çok değişecekler kafaya takılacak bir durum değil
tatlibebegim_ Liyamm1 takılacak bi durum yok ki zaten son haftalar haftada 200 gram alıcakmış sen muz ceviz kefir ev yoğurdu bunları ye ben yiyorum sürekli her gün yumurta 🥰
Liyamm1 Aseliimmm Allah razi olsun canim haklisin 💕 ben aslinda 4-5 gündur Detayli ultrason a taktigim için korku vardi yiyemiyordum herseyi kafama takarim 😂😂
Liyamm1 tatlibebegim_ Aynen canim da ben takiyorum herseye biraz gebeligim zor geçiyor herseyi yiyorum ceviz muz yumurtayi hep yiyemiyorum karacigerimde sorun oldugu için ama dediklerini sence uyumadan once mi yemem lazim?
Aseliimmm Liyamm1 bende aynıyım bişey diyim çok kafaya takmak hayatı kendine zehir etmek hele hamileyken ben ilk bebeğimdede aynı sen gibi fl kafa ölçüsü kilosu osu busu araştırır bakar kafaya takardım sonuç olarak bi şekilde doğuyorlar büyüyorlar ve bu kadar takmanın çok mantıksız yorucu olduğunu anladım sen birde asıl kafaya takmayı doğduktan sonra gör derim😀 Hayırlı su gibi doğumlar diliyorum canım 🌸