Kızlar ben geçen hafta 5 haftalık olarak ilk kontrolüme gittim kesemi gördüm doktor çok bişey demedi kesenin yeri güzel 2 hafta sonra gel bebeğinin canlılığına bakalım dedi. Geçen ay kimyasal geçirdim bu ay hamile kaldım şimdi içim içimi yiyor bebeğim var mı yok mu diye çok korkuyorum inanamıyorum da hala yarın başka bi doktora gitsem mii yoksa erken mi ne dersiniz bide keseden anlayan varsa fotoğraf yüklücem şekli vs nasıl bakar mısınız
