Ebrucar merhaba tatlım 12+4 bende prilam içince dahada kusuyorum şimdi yatacam kusmadan olmaz😄sudan tiksindim ve altı tane ilaç içmem lazım icemiyorum doktor kusmayla bişey olmaz diyor serum taktılar işe yaramadı dünde kan serumu taktılar daha beter oldum dördüncü ayda geçer dediler bekliyorum 😄😊