Mebus Ilaydaosman valla 36 ydı canım benim prolaktin değerim korunmayı bıraktığımda 2. Ay hamile kaldım çok kafama takıyordum prolaktinden dolayı olmaz diye ama hemen oldu çok şükür
aysah1525 Ilaydaosman 31 di eğer istersen bir ilaç yazayım deneyelim düşer mi dedi doktrum Aldım kullansam mı kullanmasam mı derken hamile kalmışım Rabbim isteyen herkese en kolay yoldan nasip etsin inşallah
baharmom35 Bugün bende bu konuda forum açtım benim de 22 çıktı tsh ise çok oynuyor her tahlilde farklı çıkıyor 1 2 3 yani hepsini de gördüm tüp bebek sürecinde önemli bir hormon ve benim hep değişiyor bilgisi olan var mı
Nisanurh1 Mebus benimde 2 ay önce test yaptırdığımda 29 du canım kafaya takıyorum acaba ondan mı olmuyor diye 😞
Mebus Nisanurh1 Aslan pençesi otu mu ne vardı ben bi iki kere onu kaynatıp içmiştim internetten bak canım prolaktini düşürmede faydası varmış. Dostinex verdi bana doktor ama o anlık düşürüyor içeriği iyi olmadığı içinde kullanmamıştım. Belkide o aslan pençesi düşürmüştür bilmiyorum