Nazli_safakkk Merhabalar..Ben yeni katıldım buraya ve 6 haftalık gebeyim. Aklımda olan bir konuyu size sormak istedim.gerçekten doğru mu Çin takvimine göre cinsiyet belli oluyor mu doğru mu arkadaşlar ### 😶??
Kahvemsi-05 Nazli_safakkk Rus takvimini deneyin kuzenimde doğru tuttu kuzenime çin takvimi kız diyordu yanlış çıktı bana kız diyor yarın belli olacak detaylıda 🙏🏻🥰 sizde ne çıkıyor
Nazli_safakkk Kahvemsi-05 Bende ikisi de erkek çıktı ☺️şimdi baktım Rus takvimini ilk defa duydum ben
Mom2424 Nazli_safakkk kuşum ben çin takviminden baktığımda kız gözüküyordu ama bebişim erkek çok güvenilir olduğunu düşünmüyorum ama yinede bakmak hesaplamak oldukça heyecan verici sağlıkla kucağına al inşallah 🌸
Biranne_64 Nazli_safakkk kesinlikle yanlış ben baktım oğlumu olduğu senede kız bunda erkek yazıyo yani eğer ona göre ilişkiye girerseniz doğruluk payı az da olsa artıyor ama norml bir şekilde bakılınca tabi ki de saçma sapan bir şey
perihankrkya Nazli_safakkk rus takviminde ve cin takviminde de kiz gosterdi benim bakalim tutucak mi merakla bekliyorum😂